Bel ons

+32 9 336 39 42

We vertellen u graag meer

  • Altijd en overal de meest recente informatie

Verlies geen tijd meer aan zoeken

Gemiddeld spenderen we dagelijks een half uur aan het zoeken naar de juiste documenten. Eens het bestand of zelfs papier gevonden, is het soms gokken of het wel om de meest recente versie gaat. Het gevolg is heel wat tijdverlies, fouten en frustraties. Gun uw medewerkers de mogelijkheid om echt samen te werken en uw klanten en leveranciers sneller en foutloos te bedienen.

Minder tijdverlies

Verlies geen tijd meer aan zoeken
Alle informatie onmiddellijk beschikbaar
Automatiseer uw administratie

Minder papier

Verklein uw ecologische voetafdruk
Digitaliseer uw hele papierberg
Er gaat nooit meer iets verloren

Minder fouten

Iedereen krijgt dezelfde informatie
Makkelijk beheer van versies
Altijd de meest recente cijfers bij de hand

Ik wil altijd en overal de juiste informatie vinden

Doe foutloos en op kortere tijd wat u anders op papier zou doen

Wij helpen u om papierverslindende processen te vervangen en de werking van uw bedrijf te verbeteren. Financiële afdelingen, klantendiensten en alle operationele teams werken efficiënter samen, u bespaart tijd en kosten en biedt een betere service aan uw klanten.

Wat kunt u ermee doen?

  • Scan en verwerk uw facturen op uw computer of smartphone
  • Bezorg documenten en overzichten onmiddellijk per e-mail
  • Beantwoord vragen sneller, verlies geen tijd meer aan het zoeken naar antwoorden
  • Maak een einde aan afdrukken en per post verzenden, bespaar tijd en postzegels
  • Archiveer verkooporders, bezorgingsbewijzen en facturen automatisch
  • Vervang papieren facturen en overzichten door een elektronische versie
  • Verminder het gebruik van inktpatronen en energie

Technologie die werkt voor u

Wij gebruiken standaard Business Central, waarmee u al heel snel aan de slag kunt. U kunt een aantal documenten integreren en nog meer uit Office 365 halen. Onze experten begeleiden u om Business Central maximaal in te zetten. Voor heel wat organisaties is deze basisversie ideaal om te starten. Wil u echter meer? Ook dat is geen probleem. Bovenop Business Central installeren we een aantal add-ons, die we op maat van uw bedrijf uitkozen. ZetaDocs, Easy PDF, Document Capture, ExFlow,… Samen gaan we op zoek naar de technologie die het beste bij uw situatie past. Zo betaalt u alleen wat u gebruikt.

Zetadocs

Altijd de meest recente gegevens
Samenwerken aan documenten
Integratie met al uw documenten

Document Capture

Verbeter uw workflows
Scan en OCR documenten
Bespaar tijd, frustraties en papier

EasyPDF

Verstuur grote hoeveelheden
Meer tractie voor uw promoties
Facturen in een handomdraai

Altijd de meest recente informatie

Bent u het zoeken naar documenten ook moe? U wil fouten uitsluiten, zodat iedereen zich altijd op de juiste informatie kan baseren. Neem contact op met ons. We geven u graag een afspraak en komen vertellen hoe document management uw organisatie kan helpen.