Doe foutloos en op kortere tijd wat u anders op papier zou doen
Wij helpen u om papierverslindende processen te vervangen en de werking van uw bedrijf te verbeteren. Financiële afdelingen, klantendiensten en alle operationele teams werken efficiënter samen, u bespaart tijd en kosten en biedt een betere service aan uw klanten.
Wat kunt u ermee doen?
- Scan en verwerk uw facturen op uw computer of smartphone
- Bezorg documenten en overzichten onmiddellijk per e-mail
- Beantwoord vragen sneller, verlies geen tijd meer aan het zoeken naar antwoorden
- Maak een einde aan afdrukken en per post verzenden, bespaar tijd en postzegels
- Archiveer verkooporders, bezorgingsbewijzen en facturen automatisch
- Vervang papieren facturen en overzichten door een elektronische versie
- Verminder het gebruik van inktpatronen en energie
Technologie die werkt voor u
Wij gebruiken standaard Business Central, waarmee u al heel snel aan de slag kunt. U kunt een aantal documenten integreren en nog meer uit Office 365 halen. Onze experten begeleiden u om Business Central maximaal in te zetten. Voor heel wat organisaties is deze basisversie ideaal om te starten. Wil u echter meer? Ook dat is geen probleem. Bovenop Business Central installeren we een aantal add-ons, die we op maat van uw bedrijf uitkozen. ZetaDocs, Easy PDF, Document Capture, ExFlow,… Samen gaan we op zoek naar de technologie die het beste bij uw situatie past. Zo betaalt u alleen wat u gebruikt.