Efficiënter samenwerken
De nieuwste versies van Business Central werden ontwikkeld na uitvoerig onderzoek naar de manier waarop mensen werken. Dat maakt de software gebruiksvriendelijk, in lijn met de andere Microsoft-producten die uw medewerkers wellicht dagelijks gebruiken.
Laat uw organisatie als één team samenwerken en snel slimme beslissingen nemen. Business Central geeft u een realtime overzicht en maakt analyses over elk aspect van uw bedrijfsvoering, waaronder afzonderlijke transacties, aangepaste KPI's, trends en groeimogelijkheden. De software geeft uw medewerkers ook de mogelijkheid om zelf allerlei rapporteringen samen te stellen zonder dat een IT-medewerker moet tussen komen.
Op maat van elke gebruiker
Het Rolcentrum van Business Central biedt medewerkers een totaaloverzicht van de taken, informatie en rapporten die men nodig heeft. Naargelang van de rol van een medewerker, krijgt die de software op een andere manier te zien, waardoor iedereen over informatie en middelen beschikt in lijn met specifieke taken.
De mogelijkheden van Business Central
- Business Central Grafieken van cashflow, budgetinformatie, lijsten met bankrekeningen en BTW-verklaringen
- Lijsten met klanten, leveranciers en artikelen
- Verkoop- en inkooporders, goedgekeurd en aangevraagd
- Achterstallige verkoopfacturen en creditmemo's
- Verschuldigde inkoopfacturen en memo's over financiële lasten
- Kasboeken voor ontvangsten en uitgaven
- Lijsten met verzonden documenten