- Gegevens
- Gunther Coppens
Op 04.06 publiceerde De Morgen een campagne rond Duurzame Chemie. Harmonize It werkte eraan mee.
Op 04.06 publiceerde De Morgen een campagne rond Duurzame Chemie. Harmonize It werkte eraan mee.
Prijsverhogingen zijn nooit goed nieuws, echter de stijgende inflatie en energie kosten zorgen ook voor verhoogde kosten bij Microsoft en 1-Click Factory. Aldus de volgende mededelingen.
2021 Was een geweldig jaar voor Dynamics 365 Business Central, Microsoft’s vlaggenschip ERP-oplossing voor de KMO markt.
2021 Was zakelijk gezien een geweldig jaar voor Microsoft.
Nieuwe intrastat codes vanaf 2022 voor Belgische ondernemingen.
Embracing data ... (english only)
Christiaens neemt een participatie in Harmonize It, en bundelt zo de krachten met een sterke sectorgenoot met focus op Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Het verschil maken voor kleine en middelgrote ondernemingen in hun digitale transformatie staat centraal.
Van oudsher zijn ERP-implementaties riskant,complex, langdurig en dus duur.
Het overdragen van kennis aan gebruikers is afhankelijkvan kostbare en schaarse consultants die niet altijd direct beschikbaar zijn. En we kennen allemaal voorbeelden van projecten die te lang duurden en te veel kostten. Of zelfs compleet mislukten. Microsoft wil deze situatie veranderen door onboarding begeleiding als integraal onderdeel van Dynamics 365 Business Central aan te bieden.
De visie van Microsoft: "We willen dat Business Central naadloos en betoverend is". Microsoft maakt momenteel een periode van enorme groei door. De keuze om 8 jaar geleden volledig te investeren in cloud oplossingen en cloud infrastructuur bleek de juiste te zijn.
Mike Morton is Microsoft's general manager voor Dynamics NAV en Dynamics 365 Business Central. Samen met zijn team is hij bezig met het ontwikkelen en verder uitbreiden van Business Central. En om bestaande Dynamics NAV-gebruikers een aantrekkelijk en comfortabel migratiepad naar Business Central te bieden. Hier zijn enkele interessante ideeën en verklaringen uit een recent interview met hem.
Microsoft’s visie: het einde van een gescheiden front- en back-office in het belang van je klanten. Traditioneel is het automatiseren van de front-office van organisaties een activiteit die volledig gescheiden is van het automatiseren van de back-office.
In veel organisaties werd in de jaren tachtig het eerste ERP-systeem geïnstalleerd. In de jaren negentig gevolgd door CRM-implementaties. Beide systemen hebben aparte taken en werken doorgaans in gescheiden silo's.
Wim is al sinds 2007 aan de slag als drijvende kracht achter de ERP van Hilaire Vanderhaeghe, en dan mag je je al eens voorstellen aan de werknemers van het bedrijf...
Hoe dat zo ongeveer werkt en wat Wim drijft lees je in het artikel hieronder